- صفحه اصلی
- خدمات پیک موتوری برای کسب و کارها
- پیک موتوری سوپرمارکت
مشتری میاره، دغدغه ارسال نداره!
۸۰٪ تخفیف شروع رو از دست نده!
چه سوپرمارکتهایی به میاره اعتـماد کردهاند؟
هزینه پیک موتوری برای سوپرمارکت
چرا میاره؟
- ۵۰٪ هزینه کمتر نسبت به پیک اختصاصی
- درخواست پیک موتوری فقط با یک کلیک
- افزایش شعاع و محدوده ارسال سفارشها
- افزایش سرعت در ارسال سفارش مشتریان
۵۰۰,۰۰۰+
تحویل سفارش در ماه
۳۰٪
صرفهجویی در هزینه
٪۹۰
اعزام سفیر زیر ۱۰ دقیقه
۹۰۰۰+
تعداد مشتـــری
۸۰٪ تخفیف شروع همکاری
نظرات رستوران داران
عرفان طریقت
مدیر رستوران
تقریبا ۴ سالی هست که با شرکت میاره همکاری میکنم. میتونم بگم که از زمان شروع همکاریم تا به امروز، «میاره» تمامی دغدغهها و مسئولیتهایی که یک پیک موتوری برای رستوراندارها ایجاد میکنه رو برای ما برطرف کرده و هیچگونه نگرانی بابت ارسال سفارشهای مشتریانم ندارم.
من به تمامی دوستان و اقوام خودم که اکثرشون هم رستوراندار هستند، همکاری با «میاره» رو پیشنهاد دادم.
پیک موتوری سوپرمارکت
در هر خیابانی، چندین سوپرمارکت به فاصله خیلی کم از یکدیگر فعالیت میکنند. رقابت آنقدر تنگاتنگ است که نمیتوان تنها به فروش حضوری اکتفا کرد. در این شرایط مزیت رقابتی یک سوپرمارکت با دیگری، در سفارش آنلاین و ارسال کالا خواهد بود. اگر یکی از دغدغههای شما گسترش بازار و افزایش فروش است، پس مخاطب خدمات پیک موتوری «میاره» برای کسبوکارها هستید.
ارسال سریع سفارشها، امکان ارسال چند سفارش با هم، هزینۀ کمتر، عدم نیاز به استخدام پیک موتوری سوپرمارکت و آموزش نیروهای جدید و چند دلیل دیگر نشان میدهد که کسبوکار شما به خدمات پیک موتوری برای کسبوکارها نیاز دارد.
استخدام پیک موتوری سوپرمارکت
محصولات سوپرمارکتی جزو خریدهای روزانه مردم محسوب میشوند. پس یک سوپرمارکت میتواند هر روز و هر ساعتی فروش داشته باشد. اگر صاحب سوپرمارکت هستید، باید بدانید که درحال حاضر درصد بالایی از مردم، خریدهای خود را بهصورت آنلاین انجام میدهند. برخی تصور میکنند این یک تهدید برای فروشگاهها و سوپرمارکتهاست، اما با خدمات پیک موتوری برای کسبوکارها، این تهدید به فرصتی بزرگ تبدیل شده است.
سوپرمارکتها بسته به محدودۀ سرویسدهی ممکن است در طول روز، سفارشهای کم یا زیادی داشته باشند. بنابراین کمتر کسی برای استخدام پیک موتوری سوپرمارکت اقدام میکند. این موضوع در کرج نیز صدق میکند؛ چون سوپرمارکتها ممکن است بیشتر فروش حضوری داشته باشند.
- هزینههای استخدام و آموزش
- ارسال چند سفارش بهصورت همزمان
- عدم توانایی در اولویتبندی سفارشها
- عدم آشنایی با محدوده سفارشگیری
- جای استراحت
- حقوق کامل ماهانه و بیمه
موارد بالا از جمله دغدغههایی هستند که سوپرمارکتها را از استخدام پیک موتوری تهران منصرف میکنند. پس راهکار چیست، آیا باید این بخش از بازار سودآور فروش آنلاین را فراموش کرد؟
ویژگیهای پیک موتوری سوپرمارکت خوب
- وقتشناسی
- توانایی اولویتبندی سفارشها
- مهارت رانندگی خوب
- توانایی بدنی برای رانندگی طولانیمدت
- متعهد و امانتدار
- روابطعمومی خوب
- آشنا به مسیرها و محلهها
مزایای استفاده از خدمات پیک موتوری «میاره»
«میاره» خدمات پیک موتوری برای کسبوکارها ارائه میکند، بنابراین هر کسبوکاری مانند سوپرمارکت میتواند از ناوگان همیشه آمادۀ پیک موتوری تهران و کرج «میاره» برای ارسال سفارش مشتریان خود استفاده کند.
در نتیجه دیگر دغدغهای از جنس عدم دسترسی به پیک، زمان و سرعت ارسال سفارشها معنایی نخواهد داشت. از جمله مزایای همکاری با پیک موتوری سوپرمارکت «میاره» میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- نیازی به استخدام پیک موتوری سوپرمارکت بهصورت تماموقت نیست.
- نیازی به پرداخت حقوق ماهانه و بیمه به پیک موتوری کرج و تهران نخواهد بود.
- هزینههای تحویل سفارش تا ۳۰٪ کاهش پیدا میکند.
- میتوانید حداقل ۳ سفارش را با یک سفیر ارسال کنید.
- مشتریان شما به خرید حضوری محدود نمیشوند.
- به مشتریان حضوری سریعتر رسیدگی میکنید.
- از ازدحام جمعیت در سوپرمارکت جلوگیری میشود.
- با ارسال سریع هر سفارش، مشتری وفادار خواهید داشت.
با ثبتنام در «میاره» میتوانید از مزایای پیک موتوری سوپرمارکت بهرهمند شده و از طرفی به تمامی پیکهای موتوری در منطقه سفارشگیری دسترسی داشته باشید.
سوالات متداول
تمامی مشاغلی که به صورت روزانه، نیاز به ارسال بیرونبر سفارشهایشان در محدوده ۶ کیلومتر هوایی دارند و همچنین ابعاد بستههای سفارش آنها از باکس موتور کوچکتر باشد، میتوانند از «میاره» استفاده کنند.
سفیر موتوری «میاره» تنها ۱۰ دقیقه پس از ثبت درخواست، به محل کسبوکار میرسد و در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به مشتری تحویل میدهد.
«میاره» خدمات ارسال سریع را به طیف وسیعی از کسبوکارها مثل رستوران، میوهفروشی، سوپرمارکت، داروخانه، پتشاپ، قنادی و فروشگاههای آنلاین ارائه میدهد.
«میاره» تضمین میکند که در ۹۰٪ مواقع، کمتر از ۱۰ دقیقه پس از ثبت درخواست، نزدیکترین سفیر موتوری را به محل کسبوکار اعزام کند.
در صورتیکه «میاره» به هر دلیلی نتواند تا ۱۵ دقیقه، سفیر را به کسبوکار برساند، خسارت عدم انجام سفر درخواست شده طبق قرارداد، به کسبوکار پرداخت میشود.
برای ثبتنام تنها کافی است تا از طریق سایت «میاره» مشخصات کسبوکار خود را وارد کنید تا کارشناسان فروش جهت راهنمایی و ثبت پنل اختصاصی، با شما تماس بگیرند.
- نام کسبوکار
- نام مدیریت
- مجوز کسب یا تصویر کارت ملی
- آدرس کسبوکار
- لوکیشن کسبوکار
- تصویر سردر مغازه
به امکان درخواست همزمان چند سفیر در یک شیفت، اشتراک یا ظرفیت گفته میشود.
مشتریان با پرداخت هزینه اشتراک در هر ماه میتوانند متناسب با نیاز کسبوکار خود، برای هر شیفت به تعداد مورد نیاز ظرفیت درخواست سفیر خریداری کنند.
برای مثال مشتری با خرید ۴ ظرفیت برای شیفت ظهر، میتواند تا ۴ سفیر را به صورت همزمان برای تحویل سفارشهای خود داشته باشد.
توجه داشته باشبد که هزینه خرید اشتراک، مستقل از کرایه سفرهاست.
در ماه اول استفاده از «میاره» تمامی سفرهای تکمسیره و کمتر از ۲ کیلومتر شعاع هوایی، برای همه کسبوکارها با ۵۰٪ تخفیف کرایه محاسبه میشود.
- شیفت صبح: ۲۸۰ هزار تومان
- شیفت ظهر: ۴۰۰ هزار تومان
- شیفت شب: ۴۰۰ هزار تومان
هزینه «اشتراک» به صورت ماهیانه پرداخت میشود و «میاره» تا یکماه، تعداد اشتراک خریداری شده برای هر شیفت را در اختیار کسبوکار قرار میدهد.
کرایه «سفر» به ازای هر مسیر به صورت خودکار از حساب کاربری یا همان پنل کسبوکار، کسر میشود.
کرایه سفرها بدون کسر کمیسیون، به سفیران پرداخت میشود.
خیر؛ سفیران موتوری «میاره» با دریافت آدرس متنی یا آدرس درج شده روی فیش مشتری، سفارش را تحویل میدهند.
نکته: امکان به اشتراکگذاری لوکیشن آنلاین با سفیر نیز وجود دارد.
بله؛ کسبوکارها میتوانند با انتخاب گزینه «رفت و برگشت» در حساب کاربری خود، از سفیر بخواهند به وسیله دستگاه کارتخوان یا پول نقد، هزینه سفارش را از مشتری دریافت کند.
سفیر پس از تحویل و دریافت هزینه سفارش، دستگاه کارتخوان یا پول نقد را به مجموعه برمیگرداند.
اگر مشتری نیاز دارد که سفیر «میاره» هزینه سفارش را در زمان تحویل از گیرنده، دریافت کند، حتما باید درخواست بازگشت سفر را در پنل کاربری خود ثبت کند.
با ثبت درخواست بازگشت از سفر، سفیر «میاره» بلافاصله پس از دریافت هزینه سفارش، آن را به مجموعه مشتری بازمیگرداند.
در صورت عدم ثبت درخواست بازگشت سفر در پنل کاربری، سفیر «میاره» پس از انجام تمام سفرهای خود و در انتهای شیفت، وجه نقد یا کارتخوان را به مشتری تحویل خواهد داد.